Service i øjenhøjde

Skab nærværende serviceoplevelser

Ønsker du at sætte fokus på serviceoplevelsen og klagehåndteringen i jeres virksomhed? Vi kan hjælpe dig med at opnå mere tilfredse kunder og dermed undgå den dyre klagesagsbehandling.

Alle virksomheder er unikke, derfor udvikler vi et skræddersyet udviklingsforløb til netop din virksomhed. Her følger således en række eksempler på hvad vores forløb giver dig:

  • Værktøjer til at skabe den gode kontakt til et andet menneske.
  • Værktøjer til god kommunikation.
  • Indsigt i egne styrker og faldgrupper i kommunikationen.
  • Samtalestyring på telefon.
  • Et serviceorienteret fokus med tilsvarende adfærd.
  • Sprogforståelse og bevidsthed om eget sprogbrug.
  • Metode til at møde kunden i øjenhøjde.

Forløbet giver dig således værktøjer til at skabe en god serviceoplevelse, hvor kunden er i centrum. Kunden vil opleve dit nærvær og føle sig mødt i situationen – også ved en eventuel klage.

På dette udviklingsforløb arbejder du konkret og praksisnært med din tilgang til service. Gennem selvindsigt og teoretiske øvelser bliver du bevidst om, hvad den gode oplevelse er, samt hvor dine holdninger og adfærd i processen med fordel kan justeres, således at du klædes på til at skabe en personlig serviceoplevelse.

Kontakt Pia Kokholm for dialog om service i øjenhøjde.


Andre inspirerende ydelser …